huygiu

Tjena, fan vilket underbart väder det har varit idag! Men väldigt varmt. Har setat ute nästan varje lektion i skolan , underbart. Nästan alla hade shorts på sig i skolan idag. Jag hade nylontights och ett par shorts över. Funderade starkt på att ta av mig tightsen men jag skulle bara känna mig så himla obekväm om jag skulle sitta där och blotta min äckliga feta lår. Jag känner mig verkligen tjockast på skolan. I hela världen dessutom. Känns som att alla skulle sitta och stirra på mig om jag gick i shorts. 

Nu ska jag duscha bort allt fett på min kropp (om det ändå vore så lätt) sen ska jag plugga.


vackert

Kommentarer
Peaches

Precis likadant för mig! ALLA hade shorts, jag hade klänning och strumpbyxor. Mina vänner tyckte jag skulle ta av min strumpbyxorna så jag skulle får färg på benen, men jag kunde inte med.. Och jag tror inte att du är så tjock som du tror :) kramar

2011-05-10 23:08:18
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: