I feel like a fat woman

Hur har dagen varit? Sugig. Sugig som fan! Fick reda på mitt resultat på nationella kemiprovet. Jag var en av dom sämsta i klassen. Säkert bland alla 9or också. Varför går allt bara SKIT?!? Fredag den 13 är det också. Gjorde omprov i fysik också. Hoppas det gick bra annars vet jag inte vad jag gör.

Efter skolan följde jag med och handlade. Köpte två bantnings choklader. Ångrade mig efter men jag tränade bort det direkt när jag kom hem. Shit vad jag svettades! Grymt skönt! Körde massor med situps efter det. 
Men det känns alltid som att jag äter upp hela kylskåpet och all träning är förgäves. Känner mig så äcklig. Tjock. Ful. Stor. I vägen för alla andra.

Nu sitter jag och kollar på talang. Känner en kille som är med där så jag sitter och hoppas på att han ska gå vidare. Tror dock inte det då det är väldigt stor konkurrans. Även fast han är jätte bra!
Ha det göttans!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: