If you can dream it you can do it

Hejsvejs, har nyss resnat ur massa kläder ur garderoben. Så nu är det snyggt och prydligt där inne. Har sparat ett par shorts som var för små. Så nui har jag ett mål att jag ska komma i dom igen!
I skolan idag på lunchen så tog jag en hårdbrödmacka och två morötter. Bättre än att äta maten men jag skulle ha hoppat över mackan också! Hoppas att jag får göra egen mat ikväll. Då blir det någon sallad eller en knäckemacka med keso.

Nu ska jag gå och göra situps sedan plugga!



Kommentarer
Peaches

SV: Joo, vi får ju göra det! Bara det att jag vill liksom vara extra fin på balen, och då vill man ändå att en utbildad ska fixa ens hår och smink för de kan ju göra så mycket mer än vad jag kan! Samtidigt känns det ändå svårt att ge bort kontrollen till någon annan :)

2011-05-23 16:39:42
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: