Imorgon börjar mitt nya liv

Från och med i morgon ska jag vara så mkt hårdare mot mig själv. Vet att det kommer bli jobbigt men nu får det fan räcka. Om jag verkligen vill det här så får jag kämpa lite också! Jag ska göra minst 100 situps om dagen och fler styrke övningar. Ska även springa på löpbandet eller ute om jag hinner. Och jag ska försöka att skippa skollunchen så ofta som det går. Och när jag väl äter så ska jag nästan bara ta sallad. När jag kommer hem så ska jag ju såklart försöka smita undan maten, men om det krisar så får jag lov att äta lite. 
Nu ska jag fan klara det här. Inte ge upp efter en eller två dagar! Jag måste klara det! Måste måste måste!! Jag ska chokera alla. Alla ska se att jag klarar det. Jag kan bli smal. Jag också.



Kom igen Mary, visa vad du går för nu!
Så jävla peppad på att bli smal nu!

Kommentarer
oyuki

kämpa vackra flicka! vi ska alla bli smala en dag..

2011-05-22 20:57:44
URL: http://oyuki.blogg.se/
Peaches

SV: Man kan köpa det på apoteket, finns alla möjliga! Men kan du inte försöka vara med lite halvt då ? Äta frukt så mycket det går? :) Jadu, bra fråga! Pappan bryr sig typ inte, så när mamma jobbar kan man bara säga att man inte är hungrig så är det inte mer med det. Sedan är mamma typ en "naturmänniska", hon är normal och äter normalt, men vill själv undvika gluten för att "det inte är bra för kroppen" och hon tror på detox och sådant så man kan köra sådana lögner för henne. Förövrigt ser jag till att gymma när det är middag hemma eller dra hem till E. Men de har lärt sig hemma att jag äter speciellt nu, så jag behöver oftast bara säga att jag inte vill äta det de äter så får jag göra min mat själv.

2011-05-22 21:18:52
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: