Nationella

Nationella gick ju.. bra. Eller inte! Det gick asdåligt. Shit vad svårt det var! Ja jag gjorde så gott jag kunde iallfall. Efter provet gick jag och gjorde ett till prov som jag skulle göra om. Det var det där astronomi som jag pluggat på i hundra år känns det som. Det gick ganska bra faktiskt. Bättre än förra gången iallafall.
Sedan var det ju som sagt meningen att jag skulle ha idrott menjag gick hem istället. Och när jag kom hem så sprang jag på löpbandet som vi har hemma. Sedan gjorde jag situps, armhävningar, rygglyft och 90 grader. Har precis duschat nu och sen ska jag plugga. Vill bara bli av med allt nu så det inte blir så mkt i slutet, som det alltid blir.
Har inte ätit något idag heller. Bara tuggat tuggummi.

Nu ska jag plugga lite, puss!



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: