Need to throw up

Har varit grymt dålig på att uppdatera idag. Sry.
Dagen började bra matmässigt. Åt knappt nåt i skolan. Sen kom jag hem och åt inget. Men sedan när jag satte mig framför tvn så tog jag rabarber paj?!?! Och alhgrengrens bilar och vette fan allt! Efter det tränade jag.. Jag lyckas aldrig. Jag gör verkligen inte det. Jag är så jävla dålig. Nu ska jag fan lära mig spy. Obehagligt eller inte. Jag ska lära mig. Kan inte fortsätta såhär!

Snälla ge mig tips på hur man lättast spyr, vore guld värt verkligen!



Kommentarer
Peaches

Gumman, du ska INTE börja spy. Visst, det kanske var "dåliga" kalorier. Men so what ? Det är mängden kalorier som räknas, inte vart de kommer ifrån. Det är lugnt baby :) kramar

2011-05-16 22:35:50
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: