Plugg

Är hemma från skolan nu. Men det betyder inte att jag är fri från plugg. Ska sätta mig och plugga astronomi nu. Usch säger jag bara, fysik kan vara det värsta som finns!

Åt ingen lunch i skolan idag. Eller jagåt typ två morötter. Inte såna stora alltså, utan dom var ju skurna i mindre bitar. Kör fortfarande med "sjuk" grejen. Idag sa jag fortfarande inte har någon aptit sen jag var sjuk. Så jag gick från matsalen direkt. Det är bäst så annars frestas jag bara av maten när alla andra sitter och äter. Men usch vad tjockt det där lät. Min kompis blev nog lite sur på mig för att jag gick ifrån henne då, men äh, jag vill väl inte sitta och kolla när hon käkar massa mat som bara lurar en. Iaf mig. 

Nej nu måste jag köra igång med pluggandet. Tyvärr. Bye xoxo



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: