schema

Jag vill göra ett schema för vad jag ska äta/träna och vilken tid. Har sett att massa andra bloggare gör det. Men jag undrar bara hur alla kan komma undan med middagen osv? Det är jätte svårt tycker jag. Det är också jobbigt eftersom att min fostermamma(jag bor hos en fosterfamilj) har jobbat med anorektiker så hon vet ju hur det funkar och hon misstänker verligen minsta lilla. Så det gäller att vara riktigt försiktig och göra allt på ett snyggt sätt.
Men som sagt, hur kommer ni undan med alla måltider utan att föräldrarna reagerar??

Btw, tkr att ordet "fosterfamilj" låter så hemskt. Det första man tänker på när man hör det är typ en elak familj som man harhamnat hos. Men så är det verkligen inte. Jag älskar denna familj. Dom har räddat mig ur all skit jag varit med om. SKulle inte kunna leva utan dom!


Kommentarer
Peaches

Jag "gillar" inte vissa produkter/maträtter exempelvis rött kött, och då får jag göra min egna mat de dagarna. Men detta har jag kört med i några år.. Så fult när man är bortbjuden och äter mat man "tycker är jätteäckligt" med god aptit! Haha! Kram på dig <3

2011-05-09 23:22:32
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: