sommar

Stllde klockan på 05:00, gick upp och tvättade ansiktet, drog på min träningskläderna och drog ut och sprang/gick. Otroligt skönt var det! Var inte alls trött heller. Har hört att man sover som bäst mellan 6 och 8, det kan nog stämma med mig iaf. Men jag lär väl bli trött under dagen fast det är det lätt värt! Det var jätte mysigt att höra fråglarnas kvitter medans solen går upp.
Så nu har jag precis duschat och ska sminka mig nu. Efter skolan drar jag till stan med en kompis , ska köpa skor till avslutnings middagen och kanske något mer. Sedan får vi se vad dagen har att komma med.
Hoppas ni får en bra dag i solskenet! Håll ut till sommarlovet :) puss
P.S: Varför går det inte ladda upp nån bild i inlägget? Är det bara så för mig?
P.S 2: Kände att det var bra att springa såhär tidigt på morgonen. Typ som en kick. Känner mig glad haha!
Stllde klockan på 05:00, gick upp och tvättade ansiktet, drog på min träningskläderna och drog ut och sprang/gick. Otroligt skönt var det! Var inte alls trött heller. Har hört att man sover som bäst mellan 6 och 8, det kan nog stämma med mig iaf. Men jag har varit sjukt trött under dagen men det var det lätt värt! Det var jätte mysigt att springa till fråglarnas kvitter medans solen går upp.
Efter skolan drog jag till stan med en kompis , köpte skor till avslutnings middagen och en tröja. Jag köpte i storlek L!!! Den var dock lite stor men den satt pösigt då och det va helt okej.
Hoppas ni haft en bra dag i solskenet! Håll ut till sommarlovet :) puss

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: