Sommarjobb

Tänkte hoppa över springturen idag. Vaknade tidigt i morse av att det spöregna. Men sen när larmet gick så hade det slutat så då skuttade jag upp ur sängen och ut och sprang! Drygt men skönt som fan! När jag kom hem igen gjorde jag 150 situps. Ska göra fler när jag kommer hem från skolan.

Till frukost åt jag 2 dl bollnäsfil med äpple i. Det blir typ 220 kcal om jag räknade rätt. Shit vad mycket för bara frukost :s ska äta mindre frukost. Typ bara en frukt eller nåt. Eller en knäckemacka med keso.

Nu på morgonen ska alla nior till tingshuset för att få sommarjobb. I min stad får alla 9 sommarjobb av kommunen. Man tjänar inte så mkt, 3000 :- på två veckor. Eller det är ju inte lite pengar, men om man jämför med jobbet jag hade förra sommaren, då jag tjänade 13 000 :-, då känns det lite. Men är chefen på det jobbet dum i huvet så är det ju så.. Så jävla orättvis :( Så jag får ta jobbet för kommunen. Det är ju bättre än ingenting iallafall.
Nu måste jga fixa mig , är lite sen! 



Kommentarer
theresebjörkman, :)

svar;



jag ska fixa mig inför skolan :)



gav du din mamma något i morsdag present? :)

2011-05-30 07:43:29
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/
Jenny

Meeh, dock är ju frukosten ett väldigt viktigt mål, käkar man inte ordentligt då så finns ju risken för att man istället blir döhungrig senare under dag och småäter en massa alternativt vräker i sig vilket ofta slutar i fler kalorier ;)



Lite skillnad på lönen om man jämför med ditt förra sommarjobb :p Men som du säger, bättre än ingenting :) Men vadå får alla nior sommarjobb där du bor? Lyx :O här i min kommun var det typ 10 pers haha ;)

2011-05-30 09:21:36
URL: http://cordell.blogg.se/
Jenny

sv; Jo det är sant, och alla är ju olika, vissa älskar att käka frukost och andra inte :p Själv kunde jag knappt få i mig någonting förr på mornarna, mådde bara illa.



Det är ju grymt bra!



Tack detsamma! :)

2011-05-30 14:09:10
URL: http://cordell.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: