Sry

God kväll , har varit jätte dålig på att uppdatera idag jag vet. Efter skolan drog jag till stan med en kompis. En kompis som är mycket smalare än mig. Kan nite beskriva hur äckligt tjock jag kände mig när jag gick bredvid henne. Hon är liten med smala fina lår. Och så kommer jag där, den feta paddan. Kände mig verkligen så. Min dag har alltså varit jätte dålig. När jag kom hem var jag bara arg och sur och ville bara dö. Jag vill inte ens visa mig ute längre känns det som. Jag har ingen ork att gå upp på morgonen och när jag väl gör det så känns ingenting rätt eftersom att jag vet att dagen inte har något bra med sig. Det är antagligen bara jag själv som kan ändra på det. Hur ska jag annars kunna visa upp mig i bikini i sommar? Och hur ska jag annars kunna gå i korta shorts och visa upp mina bruna ben? Jag vill verkligen detta nu. Kom igen nu Mary!
Äckliga kossa, SKÄRP dig förfan!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: