Utdrag från dagböcker

Hittade några gamla dagböcker. Eller gamla och gamla.. Den äldsta är från 2009. Har massa andra från tidigare år men jag vet inte riktigt vart dom är.
Älskar att läsa gamla dagböcker. Tänkte bjuda på några utdrag.

Dagbok 1. 17/5 2009 (Gick i 7an då)
"Jag måste ta tag i det här nu! Jag måste! Jag hatar mig själv, jag hatar min kropp! Sommaren är snart här. Jag älskar sommaren. Har alltid gjort det. men hur ska jag nu kunna visa mig i bikini på dagarna? På stranden, alla mina kompisar ser mig. ALLA ser mig. Jag måste bli smal!!! Fan, jag hatar det här! Tänk om jag bara vore smal som alla andra?! Då hade jag sluppit all denna ångest! Jag vill fettsuga mig! Men jag vill itne vara äckligt benigt smal. Jag vill bara ha en fin och smal kropp.."

Dagbok 2. 25/9 2010 (Precis börjat 9an)
"Alla killar blir oftast kär i smala tjejer för att dom tycker det är snyggt. Modellerna på tv och i tidningar är smala. För att tittarna tycker det är snyggt. Om det skulle vara en tjock/mullig tjej som hade plagget på sig i en gina tricot reklam så skulle inte lika många köpa det. Dom lockas inte då. Eftersom att det ser snyggare ut på den smala tjejen.
Jag brukar försöka tänka: varför nojar jag över min vikt? Folk har större problem.
Då bestämmer jag mig för att sluta. Men sen är jag tillbaka nästa dag igen."

Dagbok 3. 19/2 2011 (I vintras)
"Idag precis innan jag skulle till stan, sa A att hon tror att jag försöker äta mindre och midre medvetet. Efter det startades värsta diskussionen och jag försökte övertyga henne om att hon hade fel. Jag tror jag lyckades. Lite iallafall.. Jag sa att hon inte har några bevis så hon kan inte anklaga mig för det. Grejen är ju det att hon har jobbat med anorektiska människor så hon misstänker minsta lilla. Iaf så började vi bråka lite, och jag sprang ner på mitt rum och försökte kämpa mot tårarna. Om hon hade märkt att jag grät så visste hon ju att jag tog åt mig...
FAN va drygt detta är! Kan dom inte bara låta mig få sluta äta en månad så är jag nöjd sen och det får bli som vanligt? FAN!!!"



Kommentarer
LORISSA LOVEBOMB

Det ser likadant ut i mina, från sexan eller kanske till och med femman...

2011-05-22 22:50:07
URL: http://lorissalovebomb.se
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: