Vad hände med vädret? Stekhett igår, spöregn idag?

Kom nyss hem från springturen! Var helt knallröd i ansiktet när jag kom hem. SKÖNT! Det började dock spöregna när jag hade kommit halvvägs. Men det var också skönt på något sätt hehe. Duschade nyss och nu sitter jag här och sminkar mig. Lär väl bli en ganska seg dag känner jag. Slutar inte förrän halv 4 och jag har varit vaken sedan kvart i 5. Vill verkligen inte äta i skolan idag heller. Hoppas det är äcklig mat så jag har en anledning. Fast jag kan ju säga att det är äckligt också. Och om jag verkligen måste äta så blir det bara sallad (när jag skriver måste, så menar jag: Om alla börjar fråga varför jag inte äter och bla bla bla, HATAR dessa frågor, blir så nervös när jag ska svara så folk borde ju se att jag ljuger).



Kommentarer
Peaches

Jaa, eller hur! Hatar när man känner sig tvingad att äta

2011-05-12 10:41:07
URL: http://rainypeach.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: