work harder

Ska snart åka till min farmor och farfar, dom ska bjuda på middag. Skulle helst stanna hemma men då blir dom nog lite ledsna. Och så vet man aldrig hur länge till dom kommer leva så man får ta vara på tiden med dom. Älskade fammo & faffa <3.

Så vad händer sen då? Ska försöka plugga lite till. Hatar verkligen att plugga! Så jävla drygt , men det är snart över innan sommarlovet!

Kan inte ens nämna ordet sommar utan att ja tänker på hur jag kommer få sitta inne hela sommaren och gömma mig medans alla andra är nere på stranden och glatt springer runt i sina bikinis.



Kommentarer
Ana perfect

Jag ska skriva ett inlägg om vad jag äter och hur jag tränat osv för att gå ner i vikt. Kika in min blogg senare idag eller imorgon så får du min hemlighet :) Kram

2011-05-09 18:01:35
URL: http://anaperfect.blogg.se/
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: