Come on skinny love

Dagens mat = nada. weho! Är dock vääldigt hungrig men nej. It's just a feeling, Mary.
Jag vaknade ganska tidigt ändå även fast jag hade tänkt vakna sent!! Kl 10 vaknade jag. Då sa jag att jag hade spytt en gång under natten och att jag fortfarande mådde illa. Sen har jag legat i sängen hela dagen för att verka sjuk hehe. Gick upp en gång och hällde i fil i ett fat med flingor och gick ner med det så dom trodde jag skulle äta det. Men jag hällde ut det i toaletten, väntade ett tag och gick sedan upp. Då sa jag att jag hade spytt upp det. Så då fattar dom att jag är sjuk på riktigt. Eller, "på riktigt". Så dom fattar nog också då att jag måste vara hemma på måndag. 
Imorrn ska jag faktiskt unna mig lite keso med några äppelbitar i. Men det får bli det ända. Sen på måndag ska jag inte äta nånting. Och på tisdag ska jag också försöka skippa maten, det ska nog gå bra, har redan planerat vilka ursäkter jag ska ha!


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: