Eat with your eyes

hey wazzup?
Igår åt jag ingenting på hela dagen (förutom drack lite te) och jag hade verkligen bestämt mig för att inte äta något idag heller. Men när alla står där och frågar vrf jag inte äter blir jag bara så jävla trött på att dom inte kan hålla käften och acceptera att jag inte vill äta. Så det slutade med att jag satt där och åt. Åt dock väldigt lite men ändå ångrar det så fucking mycket. När jag kom hem åt jag en ostskiva och två tuggummin.

Imorrn ska jag vi äta på resturange jag och min familj. Inte kul kan jag säga. Men jag ska inte äta nånting i skolan. Ska inte ens gå in i matsalen för jag säger att jag ska ta en tidig buss hem. På resturangen ska jag försöka leta efter en så kalorisnål maträtt som möjligt. Och på lördag ska jag inte äta något på hela dagen sen på kvällen åker jag till en kompis så då säger jag att jag äter där. Och på söndag ska jag också vara borta hela dagen så när jag kommer hem säger jag att jag ätit där! Perfekt. Och nu ska det bli så också för jag hatar när allt skiter sig.


Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: