Hunger pangs are fat leaving the body

Idag har jag inte ätit nånting alls. Börjar kännas att kroppen reagerar nu hehe. Orkar knappt röra mig. Jo okej det va väl att ta i! Röra mig orkar jag ju men ibland är det tungt. Fast det är skönt också eftersom att det som sagt märks att kroppen reagerar. Imorrn lär det ju blir ännu värre, då ska jag ju inte heller äta något. Men på onsdag ska jag äta lite keso med äpple i iaf! Längtar lite faktiskt hihi. mmmmhh så gott med keso och äpple och kanel på det. MUMS! 
Btw, jag blir hemma imorrn också. Fifasen va skönt! Alla här hemma tror ju att jag är sjuk men så är icke fallet som ni vet hehe. Men det blir lättare att slippa undan maten om jag är hemma :-) Men på onsdag måste jag gå! Vill inte göra detta till en vana att vara hemma från skolan. Det värsta som finns är ju att komma efter med skolarbetet! gashh va drygt. Bara drygt 2 år kvar till studenten! Ska bli sååååå skönt och så jävla kul med studentveckan! 



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: