Vill man vara fin får man lida pin

Usch vad jag hatar när man loggar in på facebook och folk har lagt upp en bild på någon god efterätt som dom gjort eller en delikat måltid som ser så god ut att man bara vill frossa i sig det! Samma sak som när man sitter vid tv, vilket jag gör nu, och det kommer en reklam med något JÄTTE GOTT!! Som nyss blev det en reklam för chokladen Japp. Alltså ååååh va gott det skulle vara säger jag bara! Nu kom jag på att det finns ballerina choco kakor hemma också. Min favoriter! ååh. va gott.
Nåja, det är bara att bita ihop så att säga.

Alltså, american pancakes ser ju ut att vara typ det godaste som finns?! En vacker dag ska jag göra såna! Fast då lär jag inte äta nåt på en vecka efter det så mkt calorier dom borde innehålla!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: