Då var vi igång igen

Nu är det officiellt över med pojken jag trodde kände nåt speciellt. För tillfället vill jag bara gräva ner mig och inget annat. Sitta och stirra in i väggen är också roligt när man inte känner någon mening med nåt annat.
Men nu ska vi inte sörja. Det finns alltid nåt gott i det onda som sker. För nu är det lättare att fokusera mer på maten osv. Jag ska fan bli smal nu. Jag ska visa vad han har gått miste om och jag ska visa alla jag känner att jag klarar detta..! 
Nu är det ju sportlov för min del. Det betyder att jag är hemma själv om dagarna vilket gör att det blir lättare att slippa undan maten. Igår åt jag ingenting(förutom tuggummi, det tillåter jag) på hela dagen. Jag sa att jag redan ätit när folket kom hem. Idag har jag inte heller ätit nånting och så ska det fortsätta resten av dagen. Om det verkligen krisar så tar jag en liten knäckemacka med keso på. Men är verkligen om det bara är kris! Och med "kris" så menar jag att inte nån i familjen ska märka nånting. Alltså om dom ser att jag tar en macka så ser dom ju att jag äter. För dom har inte misstänkt något än iallafall. Men det är nog bättre om jag tar den mackan imorrn istället. För jag tänkte att när dom har gått och lagt sig så kan jag börja greja lite i köket. Alltså typ värma mat i mikron och göra mat. Sen låtsas jag att jag äter det för då tror dom ju det. Haha va invecklat allt låter men vad skönt det är att skriva lite!
Jag ska göra mitt allra bästa för att fortsätta såhär tills på fredag! Sen blir det helg och jag funderar fortfarande på hur jag ska göra då eftersom att alla är hemma då och vi ska äta middag hittan och dittan.. Nån som har några tips? Jag kan ju kanske vara hos nån kompis och säga att jag äter där eller nåt. Aja vi får se.
Ha en bra dag höll jag på skriva nu men kl är ju över tre så halva dagen har ju gått heheh..

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: