f9wejp9wojfpowi

Jag orkar inte med detta mer. Nu handlar det inte om mat och vikt utan nu är det om kärlek. Den jävla kärleken.
Jag gör fan allt. Jag har väntat i flera månader på att du ska "bestämma dig". Hur jobbigt är det inte att gå runt och vänta? Det känns ju inte direkt som att du anstränger dig heller. Jag hatar verkligen att jag älskar dig.. Jag skulle kunna hitta nån som är så mycket bättre. Nån som inte får en att nästan bara må dåligt. Jag stannar fan hemma från kompisar på en lördagkväll bara för att jag sett dig online på facebook och i hopp om att du ska skriva i chatten. Men gör du det? Nej, det gör du inte. Visst du gör det ibland men du anstränger dig inte ett dugg med att "ta reda på vad du känner" som du säger att du ska. Det är bara jag som gör nåt.

Vet inte hur jag ska göra nu. Ska jag göra klart för honom att jag inte orkar mer? Ge han ett ultimatum.. fyfan vad jag hatar det här. Tänk om jag bara förstör allt. Tänk om han säger "Ja det är nog bäst om vi avslutar det här". Vad gör jag då? Vad har jag då att leva för? Ingenting. Ingenting har jag ..
Som sagt, jag hatar att jag älskar dig.. Jag gör verkligen det. Jag ångrar att jag lärde känna dig.

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: