If I eat anything, I'll eat everything, so I eat nothing

Jag börjar känna att kroppen tar åt sig nu, börjar känna mig slut i hela kroppen. Feels good! Då vet jag iaf att det händer nånting. Men jag har fortfarande dåligt samvete för dom där kakorna igår. Men aja bara att se framåt nu. Hade tänkt unna mig en knäckemacka med keso ikväll men får se hur det blir med det. Det är ju så jävla gott så det finns risk att jag bara vill ha mer då. Måste lära mig att kunna ta en liten bit av saker och ting utan att bara vilja frossa i mig mer.
Jag kommer säga att jag ätit gulashsoppa(stavning?) sen. Öppnade precis burken och hällde ner allt i toaletten.Likaså med en burk créme fraiche. Tog även en rätt stor bit knäckebröd och smulade sönder som jag kastade ut till fåglarna, så det ska se ut som jag ätit från den. Och lite fake disk på det också! Topp!
Skulle inte sitta fel med dessa lår

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: