När alla andra svek, var det du som stod kvar

Jag är så jävla rubbad i huvet. Hur kunde jag gå på allt han sa? Hur kunde jag ens tro att han ville ha mig? Jag hatar allt. Är så jävla trött på att du ändrar dig stup i kvarten. Det är fan smärtsamt att gå och vänta. Fuck.
Och jag känner mig så jävla tjock. Det känns verkligen som att fettet hänger och dinglar och bara bubblar utanför byxorna och magen bara hänger ut. Önskar jag bara kunde knäppa med fingrarna så blev jag smal.
Skulle lätt önska mig en fettsugning i födelsedagspresent om det hade varit möjligt. Åh tänk om jag hade kunnat det.

Btw, "Anonym" frågade hur mkt jag väger. Och jag vet inte om jag vill säga min vikt riktigt än. Sorry men jag skäms verkligen.. Men jag kan säga att jag är inte underviktig! Mitt BMI = 23. Usch det smärtar att säga det men så är det iaf. Och det är ju normalvikt men jag ska fan gå ner flera kg!
Men jaja, spelar ingen roll hur mkt jag fantiserar om att vara smal. Vill jag bli det så måste jag kämpa! 
If it were easy everyone would be thin



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: