Just a little bit stronger

Nu ska jag ta tag i saker och ting igen. Nu ska jag fan gå ner i vikt och gissa om jag är taggad hoho. I sommar ska jag och två kompisar åka utomlands och då jävla ska jag ha snygg kropp kan jag säga. För fyfan vad jag hatar min kropp nu. Alltså verkligen.
Men kommer inte blogga lika mycket som jag gjorde sist. Känner att jag pressar mig själv för mycket då och bara rädd att göra folk besvikna när jag inte lyckats uppnå det jag sagt att jag ska göra.
Men ja som sagt, nu jävlar ;-)

Sånna här bilder inspererar mig otroligt mycket! Snygg kropp eller vaaad? Den till vänster såklart!

Kommentarer
Lina

Kom in på din blogg genom google på nå jävla vis.

Jag säger bara, sök hjälp tjejen.

Du lider av en grav ätstörning!



Det enda du skriver om är att du ska gå ner i vikt och sluta äta. Whats ut with that?

Livet ska väl vara roligare än så?

2012-01-22 02:11:31
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: