Jävla skit liv

Ja det denna dag har ju gått bra.. eller inte. Vet ni hur mkt jag har ätit eller? Alltså jag har verkligen hetsätit! Åt lite på lunchen och tänkte att det får vara det enda jag äter för dagen men det gjorde mig helt mattokig. Har ätit så jävla mkt.. glass(ar) apelsin makaroner korv mos yoghurt allt som man kan tänka sig åh jag är så jävla besviken på mig själv!

Och den där dumma killen som bara förstör mitt psyke då? Att se han gjorde ju inte dagen lättare direkt.
Åh jag vill bara att allt ska vara som förut.. Vill springa in i hans armar vara där förevigt! varför blev allt såhär? Snälla jag gör fan vad som helst för att allt ska bli som förr. 
Men det är klart, vem vill ha en tjock och ful tjej som inte ens kan stå emot lite mat..



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: