Livet blir bättre när man vet vart man ska

Idag har jag lite mer energi i kroppen än vad jag hade igår. Beror väl på kesomackan jag åt igårkväll. Hade lite ångest över den efter men idag känns det bättre. Börjar se hur nyckelbenen smyger sig fram mer och mer och jag älskar det! woho!

Nu har jag beslutsångest om hur jag ska göra ikväll! Antingen så ska jag till min kompis på en fest, eller så stannar jag hemma vilket är det jag hellst vill. Men om jag åker på den där festen så kan jag ju bara säga till familjen att jag äter hos kompisen. Och då slipper jag mat för dagen. Men jag kommer ju dock få i mig massa alkohol om jag åker dit. Fast hellre det än riktig mat.
Men grejen är ju att jag har verkligen ingen lust.. Vill bara vara hemma och mysa som jag gillar mest! Men isf vet jag inte hur jag ska göra när det är dags för middag.. åååh!

Btw designen har fuckat upp sig lite men det fixar sig snart!

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: