Siberia

Gårkvällen var rolig. Helt okej iaf. Det kom rätt mycket folk tillslut men det va mest äckliga "fordon människor" om ni förstår vad jag menar. Varav en var på mig hela tiden fast jag bad honom sluta! usch!!
Jag åt lite chips och en.. mcflurry?!?! vafan tänkte jag med?? Lite besviken på mig själv är jag minsann.. Tur att jag inte hade ätit nåt innan iaf.
Nu idag har jag ju ätit middag också. Alldeles för mkt också för den delen. Hatar den här känslan när man känner att man ätit alldeles för mycket!! Men jag ska försöka att inte äta nånting alls imorrn och på måndag. För på måndag är vi lediga från skolan så då kan jag klara mig undan. Är dock lite orolig över hur det ska bli när skolan börjar igen på tisdag. Vad ska jag säga när det är dags för skollunch liksom?? Mina vänner kommer ju börja undra tillslut.. gaaaaaahhh kill me

Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: