why am I crying

Idag har jag inte ätit någonting! Känns skönt! Var dock vääääldigt nära på att ta en kesomacka för jag blev så jävla sugen. Men då tänkte jag att varför ska jag ta den? Jag kommer njuta av den mackan i 2 minuter men sen då? Då kommer jag bara ångra det + att det bara blir mer kalorier. Det är inte värt dom 2 minuterna liksom.
Imorrn är vi lediga från skolan = ingen mat på hela dagen. Och på tisdag funderar jag på att vara sjuk för då slipper jag också mat. Men jag vet inte hur jag ska göra riktigt. Det ända som får mig att vilja gå till skolan är för att jag ska få träffa "the boy" som jag dessutom vet att det är helt över med, så det är bara dumt av mig att tänka så. Det blir nog att jag är "sjuk" ändå. Fast jag missar ju dock jävligt mkt men aja vi får se hur jag gör.



Kommentarer
Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: